ارسال پاسخ

چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n218

pvc-asso.ir

کیفیت برگزاری تور چایناپلاس مناسب بود

کیفیت برنامه های تور انجمن در نمایشگاه چایناپلاس، مناسب و راضی کننده بود. بنده پیشنهاد می دهم تا پیش از هر نمایشگاهی، اطلاعات لازم در باره آن نمایشگاه ارائه شود.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی،

 

مهدی ضیاء ابراهیمی با اظهار رضایت از برگزاری تور چاینا پلاس که توسط انجمن برگزار شده بود، گفت: تور به صورت بسیار خوب و منظمی برگزار شد؛ البته خانم فرزانه خرمیان دبیر انجمن تلاش و زحمت های بسیاری در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن آن انجام دادند که بنده از ایشان سپاسگذارم.

 

ضیاء ابراهیمی درباره کیفیت نمایشگاه چین عنوان کرد: این نمایشگاه جایگاه ویژه میان دیگر نمایشگاه های پلاستیک و پلیمر دارد. بسیاری از کشورها هم به صورت غرفه گذار و هم در قالب بازدیدکننده در این نمایشگاه حضور یافتند.

 

وی همچنین کیفیت اجرای برنامه ها در نمایشگاه چاینا پلاس را خوب توصیف کرد.

 

ضیاء ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که چه پیشنهادهایی برای هر چه بهتر برگزار شدن تورهای مشابه توسط انجمن در آینده دارد، گفت: برنامه فعلی مناسب و راضی کننده بود. بنده پیشنهاد می دهم تا پیش از هر نمایشگاهی، اطلاعات لازم در باره آن نمایشگاه ارائه شود.

 

وی در این زمینه توضیح بیشتر داد: چنان چه اطلاعات به صورت تفکیک شده و دسته بندی شده در باره نمایشگاه از پیش ارائه شود، شرکت کنندگان با اطلاعات بیشتری می توانند در نمایشگاه حضور یابند.

 

ضیاء ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای به کیفیت و برنامه ریزی انجام شده برای این تور اختصاص می دهد، آن را 20 عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد