ارسال پاسخ

۲۸ فروردین ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2177

pvc-asso.ir

صحه گذاری سهمیه مواد پتروشیمی در بهین یاب توسط انجمن های تخصصی

انجمن های تخصصی پلیمری مامور صحه گذاری و راستی آزمایی سهمیه مواد پتروشیمی در بهین یاب با توجه به میزان برق مصرفی و مالیات بر ارزش افزوده صنعت مربوطه شدند.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، بر اساس نمابر ارسالی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه ای که با حضور نمایندگان انجمن های تخصصی پلیمری در 24 فروردین 1398 برگزار شد، موضوع تامبن مواد اولیه پتروشیمی مورد نیاز واحدهای مصرف کننده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

در این نشست بیژن سحر ناز عضو هیئت مدیره و فرزانه خرمیان دبیر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به عنوان نماینده این تشکل حضور داشتند.

توافقات صورت گرفته در این انجمن به شرح زیر است:
1- انجمن های حاضر در جلسه با جدیت بیشتر نسبت به انعکاس نظرات و پیشنهادات خود در خصوص بازار محصولات پتروشیمی به دفتر صنایع غیرفلزی اقدام نموده و جلسات همفکری به صورت منظم با حضور 5 نفر به نمایندگی از انجمن های مذکور در محل دفتر صنایع غیرفلزی برگزار گردد. (4 نماینده با معرفی انجمن ملی پلاستیک و پلیمر و یکنماینده با معرفی انجمن صنایع همگن پلاستیک استان تهران)

 

2- دفتر صنایع غیرفلزی با همکاری انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران نسبت به بررسی و طبقه بندی گریدهای مختلف مواد پتروشیمی به منظور مدیریت گرید و همچنین پایش و برآورد تقاضای محصولات پتروشیمی بر طبق خوداظهاری واحدها در سامانه بهین یاب اقدام نماید.

 

3- با عنایت به لزوم صحه گذاری و راستی آزمایی سهمیه مواد پتروشیمی در سامانه بهین یاب بر اساس میزان برق مصرفی و مالیات بر ارزش افزوده صنعت مربوطه، انجمن های مذکور نسبت به برآورد میزان برق مصرفی و محاسبه قیمت هر واحد محصول تولیدی مرتبط با آن انجمن (با در نظر گرفتن اولویت مواد پتروشیمی (PVC, PP, PET) اقدام نموده ونتایج را جهت جمع بندی به دفتر صنایع غیرفلزی ارسال کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد