ارسال پاسخ

۵ مهر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1845

pvc-asso.ir

فعالیت با 30 درصد ظرفیت/ از دست رفتن مزیت اقتصادی لوله های پی وی سی

 شرایط موجود منجر به تعطیلی و تعدیل نیرو در صنعت لوله و اتصالات پی وی سی می شود.

 رضا سخای فرد مدیر عامل شرکت لوله گستر گلپایگان گفت: میزان ذخیره PVC-S57 ما به پایان رسیده و اکنون به ناچار از PVC-S60 و PVC-S58 برای تولید اتصالات استفاده می کنیم.


وی همچنین از فعالیت این واحد تولیدی به میزان 30 درصد ظرفیت خبر داد.


سخایی فرد درخصوص افزایش قیمت پی وی سی نسبت به پلی اتیلن گفت: با این وضعیت مزیت رقابتی ما از بین می رود و این نیاز به همکاری تولیدکنندگان به ویژه کاهش تقاضای آنها دارد. البته در پلی اتیلن نیز وضعیت مشابهی وجود دارد و گاهی با قیمت های بالا، رینگ خراب می شود که این کار منطقی نیست.


این تولیدکننده بهبود شرایط موجود را مشروط به تلاش دولتمردان دانست و گفت: در شرایطی که اشتغال در ایران از اهمیت ویژه ای برخودار است با ادامه این رویه به ویژه در صنعت لوله و اتصالات پی وی سی شاهد تعطیلی و تعدیل نیروهای کار خواهیم بود.


سخایی فرد درباره امکان خروج پتروشیمی ها از بورس کالا گفت: بنده با این موضوع موافق هستم. در این صورت تولیدکننده به صورت مستقیم می تواند مواد مورد نیاز خود را تامین کند. البته باید برای این کار ساز و کاری تعریف شود که شاهد حداکثر میزان شفافیت باشیم و این هم کار دشواری نیست می توان از طریق قبوض، بیمه و تامین اجتماعی به فعالیت واقعی یک واحد تولیدی پی برد.


این تولیدکننده درباره ضرورت شفافیت تعاونی های تامین نیاز گفت: شفافیت در تعاونی مجد جی وجود دارد و میزان خرید هر عضو مشخص است.
وی در پایان از تلاش های هیئت مدیره انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در برگزاری جلسات با مسئولان و پیگیری مشکلات قدردانی کرد.


برای مشاهده اخبار شرکت لوله گستر گلپایگان اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد