ارسال پاسخ

سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n164

pvc-asso.ir

همکاری ایران و فنلاند در طرح های آب و فاضلاب

مدیریت منابع آب و روش های جمع آوری و تصفیه فاضلاب از جمله طرح های مشترک مورد توافق ایران و فنلاند است.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، قائم‌ مقام وزیر نیرو در دیدار با وزیر محیط زیست فنلاند از همکاری با فنلاند برای اجرای طرح‌های مشترک در کشورهای دیگر خبر داد.

 

ستار محمودی با بیان این که وزارت نیرو از توان کارشناسی و تحقیقاتی و پژوهشی خوبی در منطقه برخوردار است، گفت: ما آماده همکاری در زمینه‌های تغییر اقلیم، مدیریت منابع آب، روش‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب، کاهش آلاینده‌های دی‌اکسید کربن، انرژی‌های خورشیدی، بادی، زمین‌گرمایی و بیوزیستی با کشورهای پیشرفته جهان هستیم.

وی ضمن اظهار علاقه به استفاده از توانایی و تجربیات کشور فنلاند در زمینه‌های کاهش تلفات انرژی، کاهش میزان تلفات آب و افزایش میزان بهره‌وری آب استفاده کنیم، تصریح کرد: از سرمایه‌گذاری دانش و فناوری کشور فنلاند استقبال می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم ضمن باز کردن مسیر های کاری، همکاری‌های متقابلی را به‌صورت مشترک در زمینه‌های مختلف تجربه کنیم.

کیمو تیلیکاینن نیز در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: هدف ما این است تا سال 2020 به هدف‌گذاری‌های خود در زمینه‌های فناوری‌های آب، ارتقای بهره‌وری انرژی و تولید انرژی از زباله دست یابیم.

وی ادامه داد: آمادگی داریم تا در زمینه‌های جامع آب، توسعه مدیریت آب، انرژی‌های تجدیدپذیر و زمین‌گرمایی برای اماکن مسکونی، فروشگاه‌ها و مراکز عمومی و کاهش آلاینده‌های دی اکسید کربن با جمهوری اسلامی و شرکت‌های ایرانی همکاری‌های متقابل داشته باشیم.

 

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد