ارسال پاسخ

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n157

pvc-asso.ir

مصاحبه با دبیر انجمن در خصوص برگزاری تور Chinaplas 2016

بازدید هر روزه از نمایشگاه، مترجم زبان های چینی و انگلیسی، بازدید از کارخانه Beier و Jwell، برنامه های تفریحی و... را در این گزارش بخوانید.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، فرزانه خرمیان دبیر انجمن در این گفت و گو به تشریح برنامه های تور نمایشگاهی Chinaplas 2016 پرداخت.

 

خرمیان با اشاره به این که برگزاری تورهای نمایشگاهی خارجی از 3 سال قبل شکل گرفت، گفت: اولین تور نمایشگاهی با همکاری یکی از آژانس های موفق که در خصوص برگزاری تورهای اروپایی فعالیت داشت، آغاز شد. همزمان انجمن با شرکت در این تور به عنوان همکار آژانس عمل کرد و قراردادهای همه جانبه ای در جهت حمایت از حقوق اعضای انجمن با آژانس منعقد کرد.

وی ادامه داد: این تور نمایشگاهی در سال 2013 برگزار شد و براساس نظرسنجی اعضا همراه با رضایت نسبی بود.

خرمیان با اشاره به برگزاری نمایشگاه  Chinaplas 2014  گفت: در این نمایشگاه انجمن به طور مستقیم برگزاری تور را برعهده داشت. دلیل آن هم حفظ شان صنعتگران بود که توسط آژانس های برگزارکننده تورهای چین رعایت نمی شد. از این رو انجمن با امکان سنجی هایی که انجام داد، کلیه فرایند های برگزاری تورشامل رزرو بلیط، هتل، انتخاب لیدر ومترجم چینی وانگلیسی زبان را برعهده گرفت و تور Chinaplas 2016 به صورت مستقل و به شیوه ای مناسب برگزار کرد.

دبیر انجمن تعداد شرکت کنندگان در این تور را با توجه به امکانات محدود انجمن، حدود 17 نفر عنوان کرد و گفت: تور برگزار شده توسط انجمن برای اولین بارحتی نسبت به تورهای اروپایی تخصصی، بهتر بود؛ چون هماهنگی کامل و برنامه ریزی دقیقی انجام شده بود.

وی درباره جزییات برگزاری نمایشگاه  Chinaplas 2016  وبرنامه های تدارک دیده شده برای آن توضیح داد: انجمن در سال 2015 به دلیل تراکم کاری در نمایشگاه مزبور شرکت نکرد لیکن بنا بردرخواست اعضا و نارضایتی ایشان از آژانس ها، برگزاری تور Chinaplas 2016  را خود انجمن برعهده گرفت.

خرمیان در همین ارتباط ادامه داد: تنها مشکل فعلی این است که آژانس ها با توجه به روابط خود، پیشتر بلیط های هواپیمایی را خریداری یا رزرو کرده اند و ما با محدودیت تعداد بلیط مواجه هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای حداقل تعداد 30 نفر بلیط خریداری شده و برنامه ریزی شده است؛ اما با توجه به تدابیری که انجمن از طریق کنسولگری ایران در شانگهای اندیشیده است این محدودیت در حال مرتفع شدن است.

خرمیان عنوان کرد: همچنین کسانی که زودتر تمایل خود را برای حضور در تور به انجمن اعلام کنند با توجه به اینکه در جهت حمایت از کار و نهایی شدن قراردادهای منعقد شده توسط انجمن گام بر می دارند و از تخفیف ویژه اعضای انجمن برخوردار می شوند که حدود 15 درصد است مبلغ ریالی هزینه هاست.

خرمیان درباره جزییات برنامه تور توضیح داد: در این تور که با مشارکت انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار می شود دو بازدید صنعتی از شرکت های Beier و Jwell  برنامه ریزی شده است که هر دو در ساخت ماشین آلات صنعت پلاستیک فعالیت دارند.

قرار است این بازدید های صنعتی از خطوط ساخت و تولید ماشین آلات انجام پذیرد و کنفرانس های یک یا دو ساعته تکنیکال را هم شامل می شود.

به گفته دبیر انجمن انجام این بازدید ها در برنامه تور قطعی شده است، اما زمان آن پس از پایان ثبت نام ها مشخص می شود.

در این تور که به مدت 4 الی 6 روز برگزار می شود هر روز بازدید نمایشگاه از صبح تا عصر و با استفاده از سرویس رفت و آمد ویژه انجام می شود. پس از پایان ساعت نمایشگاه یعنی از 5 عصر، تور همراه با ماشین ولیدر به گشت شهری و بازدید های تفریحی اختصاص داده شده است.

وی از اعلام برنامه ها به صورت کامل تا 10 روز قبل از برگزاری نمایشگاه خبر داد.

دبیر انجمن درباره نقش انجمن پلی اتیلن در برگزاری این تور توضیح داد: انجمن پی وی سی به صورت مستمر با انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به عنوان یکی از انجمن های فعال صنعت پلاستیک کشور، همکاری های خوبی دارد، و در برگزاری این تور هم تصمیم مشترک بر اجرای هماهنگ و همراه دو انجمن بوده و هست و امیدواریم نتایج خوبی هم برای هر دو انجمن در پی داشته باشد.

وی بار دیگر با تاکید بر لزوم حفظ شان صنعتگران در برگزاری تورها، گفت: متاسفانه در سال 2015 آژانسی که به عنوان همکار یکی از انجمن ها برگزاری تور را عهده دار بود و شان صنعتگران را به نحو شایسته حفظ نکرد و اعتراضات زیادی را در پی داشت.

خرمیان در پایان با بیان این که برگزاری چنین تورهایی نفع مادی برای انجمن ندارد، گفت: انجمن مایل است برای حفظ منزلت تولیدکنندگان هزینه های لازم را انجام دهد تا برگزاری تور به هر آژانسی واگذار نشود.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد