ارسال پاسخ

۲۸ بهمن ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1390

pvc-asso.ir

باشگاه اعضای اتاق تهران افتتاح شد

اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران می‌توانند با ثبت‌نام و دریافت «بازرگان‌کارت» به جمع اعضای باشگاه اتاق تهران بپیوندند.

پس از حدود دو سال برنامه‌ریزی و تلاش برای ایجاد تمهیدات مناسب، باشگاه اعضای اتاق تهران به طور رسمی راه‌اندازی شد. این خبر را بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران در پایان سی‌وپنجمین نشست اتاق تهران اعلام کرد.

 

او مهمترین هدف راه‌اندازی این باشگاه را ارائه خدمات بیشتر و متنوع‌تر به فعالان اقتصادی در جهت تقویت وفاداری اعضا دانست و گفت: برای اتاق تهران مهم است که ارتباط خود با اعضا را افزایش دهد و هم‌چنین به گسترش ارتباط بین اعضای خود نیز کمک کند. نکته مهم در ایجاد باشگاه اعضای اتاق تهران این است که موجب افزایش وفاداری اعضا به اتاق به عنوان پارلمان بخش خصوصی و تقویت انسجام بین اعضا می‌شود.

 

عشقی ادامه داد: اولین پیامی که ایجاد این باشگاه به اعضا منتقل می‌کند این است که اتاق تهران از نیازمندی‌های اعضایش خبر دارد، آنها را محترم می‌شمارد و در جهت تامین این نیازها تلاش می‌کند. در این باشگاه اطلاعات بهتر و بیشتری از مشکلات کوچک‌وبزرگ و مسایل مختلف پیش روی فعالان اقتصادی در اختیار اتاق قرار می‌گیرد که منجر به ارائه خدمات بهتر، افزون شدن اعضای اتاق بازرگانی و تعامل بیشتر بین فعالان بخش خصوصی می‌شود.

 

 دبیرکل اتاق تهران گفت: بر این اساس و با توجه به امکانات موجود، اتاق تهران در اولین اقدام خدماتی برای اعضای باشگاه، استفاده از یک کارت معتبر را مدنظر قرار داد که در فرآیند مذاکرات با ارائه‌دهندگان خدمات مختلف، با مجموعه ایران‌کارت، برای صدور «بازرگان‌کارت» به توافق رسید. به این ترتیب اعضای اتاق تهران با عضویت در باشگاه، این کارت را دریافت می‌کنند که پلت‌فرم اولیه‌ای برای ارائه خدمات گسترده‌ و متنوع است.

 

بهمن عشقی با اشاره به مزایای فعلی بازرگان‌کارت آن را شامل تمامی قابلیت‌های کارت‌های بانکی عضو شتاب (به غیر از خدمات مبتنی بر شماره شبا) توصیف کرد و گفت: علاوه بر اجرای عملیات بانکی با استفاده از بازرگان‌کارت، خدمات استانداردی در قالب این کارت به اعضا ارائه می‌شود که با توجه به نیاز فعالان اقتصادی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است. برای نمونه در حال حاضر امکان استفاده از خدماتی چون تشریفات ویژه فرودگاه‌ها، خرید بلیت پروازهای هواپیمایی ماهان، سرویس‌های رفت و برگشت به فرودگاه امام خمینی(ره) با یک سرویس رایگان در ماه، استفاده از هتل‌ها و مراکز خدماتی که برای انجام قرارهای ملاقات کاری مناسب است مانند رستوران‌ها و حتی مراکز ورزشی و تفریحی فراهم شده است.

 

او هم‌چنین توضیح داد که این کارت علاوه بر تمامی این خدمات، از ویژگی قابل‌توجه بازگشت درصدی از مبلغ خرید (Pay Back) نیز برخوردار است که به این ترتیب با هر بار خرید با استفاده از بازرگان‌کارت، درصدی از مبلغ هزینه شده، بنا بر توافق‌های که صورت گرفته است دوباره در کارت شارژ می‌شود. عشقی افزود: کارت ویژه اعضای باشگاه اتاق بازرگانی تهران در سطوح نقره‌ای و طلایی به اعضا داده می‌شود که میزان خدمات و مقدار بازگشت هزینه در آنها متفاوت است.

 

دبیرکل اتاق تهران تاکید کرد که باشگاه اعضای اتاق تهران به مرور خدمات بیشتری و کیفی‌تری را با استفاده از بازرگان کارت به اعضای باشگاه ارائه خواهد داد. او افزود: اعضای اتاق تهران می‌توانند با استفاده از مسیرهای پیش‌بینی شده یعنی ثبت‌نام آنلاین از طریق سایت و ثبت‌نام حضوری از طریق کانتر پیش‌بینی‌شده در محل اتاق تهران عضو باشگاه شوند. در ثبت‌نام آنلاین کارت به آدرس اعلام شده توسط عضو ارسال می‌شود و در ثبت‌نام حضوری، کارت همانجا به عضو تحویل داده می‌شود. توضیحات بیشتری نیز در مورد خدمات کارت و نحوه دریافت آن روی سایت اتاق تهران قرار داده شده است تا اعضا اطلاعات دقیقی در مورد خدمات باشگاه اعضای اتاق تهران دریافت کنند.

 

در اولین گام از راه‌اندازی رسمی باشگاه اعضای اتاق تهران، تمامی اعضای هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق تهران اقدام به ثبت‌نام کرده و «بازرگان‌کارت» خود را نیز دریافت کردند.

 

برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید

 

منبع: اتاق بازرگانی تهران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد