ارسال پاسخ

يكشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n129

pvc-asso.ir

حضور نماینده ی انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در دومین کنفرانس بین المللی استراژی برند

این کنفرانس که با حمایت تعداد بسیاری از سازمان های حاکمیتی و خصوصی، دانشگاه ها و همچنین انجمن های علمی و صنفی برگزار شد  متشکل از چهار پانل تخصصی بود که در چهار بخش جداگانه برای حضار ارائه شد.

 

 روز چهارشنبه مورخ 30 دی ماه 94 دومین کنفرانس بین المللی استراژی برند در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی  برگزار شد. این کنفرانس که با حمایت تعداد بسیاری از سازمان های حاکمیتی  و خصوصی، دانشگاه ها و همچنین انجمن های علمی و صنفی برگزار شد  متشکل از چهار پانل تخصصی بود که در چهار بخش جداگانه برای حضار ارائه شد.

سخنرانی این پانل ها به این صورت بوده است که در بخش اول دکتر محمد آزادی دبیر علمی کنفرانس ، عضو کمیته برند سازمان توسعه تجارت ایران و رئیس کمیسیون برند اسلامی ضمن خوشامدگویی به حضار، توجه به مساله برندسازی در نگاه حکومتی و کلان کشور را لازمه ورود به عرصه‌های رقابتی در بازارهای بین‌المللی دانست

بخش بعدی در واقع پانل دوم با سخنرانی استاد جرج نجم مدرس دانشگاه USEK لبنان  آغاز شد. استاد جرج نجم پیرامون برند و ارتباطات برند با اذهان و قلب افراد سخنرانی خود را ارائه دادند. در ادامه ی این پانل آقایان دکتر مهرانی، دکتر میرزا محمدی، دکتر مهنام و دکتر رنگریز به سخنرانی و ارائه ی نکات کلیدی و موثر در حوزه ی برند و برند سازی پرداختند.

پانل سوم با ایراد سخن دکتر ناصحی فر،  عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع "بازاریابی خلاق و برندینگ" و دکتر محمد آزادی با موضوع "همسویی استراتژی کسب و کار و برند" شکل گرفت و سپری شد.

دکتر ناصحی فر ضمن اشاره به بازاریابی خلاق به عنوان یکی از مهمترین عوامل برندسازی به دلایل شکست کسب و کارهای مختلف اشاره کرد و افزود: آنچه در حال حاضر نقشی اساسی و مهم برای موفقیت برند ها می باشد، تمرکز بر رضایت مشتریان است. در ادامه ی این بخش دکتر آزادی ،استاد مجدم و دکتر رنگریز به بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث ارائه شده پرداختند.

در بخش بعدی این پانل دکتر جمشید عدالتیان با موضوع  بررسی تاثیر ساختار اقتصادی- اجتماعی در برندینگ به ایراد سخن پرداختند.

در پانل پایانی که دکتر مهنام، دکتر بلوریان تهرانی، استاد جرج نجم و دکتر آسوکومار سوآمیناتان و دکتر عدالتیان حضور داشتند، با سخنرانی دکتر آسوکومار سوآمینتان، مدرس دانشگاه ماهندرای هندوستان در خصوص روابط عمومی برند و ترویج برند آغاز شد . و در ادامه دکتر هرمز مهرانی ، دکتر سامان شیخ اسماعیلی و دکتر علی بنیادی نایئینی  بخش پایانی را به پیش بردند و در انتها کنفرانس با اهدای تندیس و لوح تقدیر از حامیان به پایان رسید.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد