ارسال پاسخ

۷ آذر ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1247

pvc-asso.ir

مجمع انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران برگزار شد+ اسامی منتخبان هیئت مدیره

مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران در اتاق بازرگانی تهران امروز 7 آذر 1396 از ساعت 15 تا 18 برگزار می شود. انتخابات هیئت مدیره دوره سوم مهمترین دستور کار مجمع است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، پس از به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران در 23 آبان 1396، این مجمع 7 آذر 1396 این مجمع در اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.


بر اساس این گزارش بر اساس اساسنامه انجمن ملی کاندیداها باید تا 72 ساعت پیش از برگزاری مجمع، آمادگی خود را برای کاندیداتوری در هیئت مدیره اعلام کنند که بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اینپیا، 14 نفر نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند.


لازم به ذکر است بیژن سحرناز به عنوان کاندیدای انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی برای حضور در هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران معرفی شده بود.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.


اسامی کاندیدها به شرح زیر است:


١- آقای بیوک صحاف امين؛ از انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن
۲-  آقای بیژن سحر  ناز؛ از انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی
۳-  آقای محسن صفائي؛ از انجمن تولیدکنندگان در و پنجره UPVC
۴- آقای علی لشگري؛ از جامعه مدیران کفش ایران
۵- آقای علی قاسمي؛ از انجمن همگن سمنان
۶- آقای سعید زکایی؛ از انجمن مستربچ و کامپاند
۷- آقای مسعود جمالي؛ از انجمن پلاستیک اصفهان
۸. آقای محمود زند کریمی از انجمن پلاستیک قم
۹- آقای سعید صبوري؛ از بنگاه
۱۰- آقای مهدی پور قاضي؛ از بنگاه 
۱۱- آقای بیژن اميني؛ از بنگاه
۱۲- آقای محمدرضا شاكري؛ از بنگاه
۱۳- آقای علیرضا ترك؛ از بنگاه
۱۴. داود خادمی؛ از بنگاه


قرار است در  این انتخابات   ۹ نفر به عنوان هیئت مدیره اصلی و ۲ نفر علی البدل انتخاب شوند. سایت اینپیا از  پیشنهاد ارتقای تعداد اعضای هیئت مدیره از ۱۱ به ۱۳ نفر در مجمع فوق العاده امروز خبر داده است. در صورت توافق مجمع با تغییرات، ۱۱ نفر از فهرست زیر به عنوان هیئت مدیره نوبت سوم انتخاب می شوند و ۲ نفر نیز به عنوان علی البدل انتخاب می شوند.


عدم کاندیداتوری 4 عضو هیئت مدیره دوره های قبل


یکی از مهمترین موضوعات این دوره انتخابات انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران، کاندیدا نشدن آقایان عباسعلی متوسلیان رئیس دو دوره هیئت مدیره، سعید ترکمان رئیس کمیسیون صادارت،آرین قصری رئیس کمیسیون روابط عمومی و  علیرضا تیموری رئیس کمیسیون اداری و داخلی انجمن ملی است. 
 

 

محور سخنان عباسعلی متوسلیان

وقوع انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و تحریم، هر کدام آثار بسیاری بر اقتصاد و به تبع آن بر صنعت داشته اند. باید بر این موارد حوادث طبیعی همچون زلزله و سیل را افزود که بر این تبعات هر چه بیشتر می افزاید. 
- کارآفرینانی که ریشه در این آب و خاک دارند راضی نشده و نخواهند شد به هیچ بهایی چراغ تولید را خاموش و سفره کارگری را تهی سازند. بی اغراق صنعتگران ما با گذشتن از بخش گرانبهایی از زندگی شخصی خود، شبانه روز تلاش کردند و چرخ های اقتصاد ایران را در هر مقطعی چرخاندند تا در حد توان خود، فرزندانمان چراغی روشن فرا روی خود داشته باشند.


- بزرگانی از اهالی صنعت برآمدند و با صرف وقت و هزینه خود تشکل های ملی را بنیان نهادند تا این راه را که بیشتر در نشیب بوده است به اندازه توان خود هموار سازند و علاوه بر کارهای اجرایی در حوزه های مختلف، به عنوان همکار و بازوی مشورتی نهادهای دولتی مرتبط عمل کنند. 


- امروز به عنوان عضویی از هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران به اطلاع برسانم که این تشکل نوپا در مدت این چند سال توانسته است دستاوردهای چشمگیری را در کارنامه خود به ثبت برساند و جایگاه ملی شایسته ای را از آن خود کند.


- ساختار این تشکل ملی خوشبختانه قائم به هیچ شخصی نبوده و نیست و آن چه که انجام شده با همت و حضور همه اعضای توانمند هیئت مدیره انجمن و همچنین با حضور و همراهی بی دریغ اعضای محترم به دست آمده است. 


-خط مشی ثابت هیئت مدیره همواره پاس نهادن به پیشکسوتان و بهره مندی از مشاوره های آنها بوده است در کنار این نیز از اعضای جوان و مدیران خوش فکر نیز خود را محروم نساخته است. همین جا این همراهی را از صمیم دل ارج نهاده و بر این یکدلی تاکید و اصرار دارم.


- هنوز نهادهای صنفی در ایران تا تکامل واقعی خود به ممارست بیشتری نیازمند هستند. و نکته مهم دیگر این که باید برای پیشبرد منافع صنفی، باید همه اعضا به تصمیمات هیئت مدیره صنف خود اعتماد داشته و آن را لازم الاجرا بدانند. 

 

- نمی گویم کارمان در انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران بی نقد و نقص بوده است، تنها اظهار می نمایم آن چه را که در توان داشتیم به رغم موانع و دست اندازهای موجود به کار بستیم و امروز آن را به داوری شما خواهیم گذاشت.

سرفصل اقدامات صورت گرفته:
1-  کسب جایگاه در حوزه های مختلف دولتی 

2-  فعالیت ها در حوزه بین الملل

3-  فعالیت های کلان انجمن

4-  امضای تفاهمنامه های همکاری با سازمان های داخلی 

 

- موارد فوق تنها بخشی از عملکرد هیئت مدیره در دو دوره فعالیت خود بوده است و در این مختصر به برگزاری جلسه های متعدد با نهادهای مختلف در دو بخش دولتی و خصوصی و موضوعات مورد بحث و همچنین 127 جلسه هیئت مدیره و کمیسیون های آن اشاره نشده است. 

- در بخش صنایع تکمیلی پتروشیمی با توجه به وجود بیش از 52 شرکت پتروشیمی و با ظرفیت تولیدی 6/7 دهم میلیون تن،  باید جایگاه بهتری داشته باشیم.


-  با توجه به حضور موثر انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران در کارگروه تنظیم بازار محصولات پتروشیمی شورای رقابت وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده پارلمان بخش خصوصی، به صورت منظم با ارائه مستندات علمی و هدفمند، برای دستیابی به حقوق تولیدکنندگان تلاش های بسیاری کرده است که نتایج آن در سال 1396 به ویژه در توازن میان عرضه و تقاضا در حدود 85 گرید به خوبی مشهود است. تنها چندین  گرید وارد رقابت می شود که آن نیز به صورت هفتگی رصد و برای توازن در این گریدها تلاش ها ادامه دارد...

 

ارائه گزارش بازرس توسط کاظم ظهیری


نتایج انتخابات به ترتیب آرا

نمایندگان انجمن ها

1. صحاف: 95
2. قاسمی: 90
3. لشکری: 87
4. زکایی: 76
5. سحرناز: 70
6. صفایی: 66 


جمالی: 54 علی البدل انجمن ها

بنگاه ها
1. صبوری: 99
2. پورقاضی: 77
3. ترک: 64


شاکری: 34 علی البدل

بازرس اصلی
ظهیری: 91
 

پس از برگزاری مجمع عمومی، مجمع فوق العاده انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران آغاز به کار کرد که برخی تغییرات اساسنامه در دستور کار این بخش از برنامه بود.

 

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط