ارسال پاسخ

۲۶ شهریور ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1125

pvc-asso.ir

پانل های عاری از میکروب با ترکیب سه فرم از pvc

ما فرایند اکستروژن را برای ایجاد منطقه تماس مناسب بین پروفیل ها به منظور ایجاد یک پیوند هوابندی شده تنظیم کردیم.

گروه ترجمه انجمن تولید کنندگان لوله و اتصالات پی وی سی: اکسترودر پروفیل اسپانیایی از سه فرم pvc برای ساخت پانلی استفاده کرده است که شرایطی عاری از میکروب دارد و نیازی به عامل درزگیر سیلیکون ندارد.

 

 این شرکت پی وی سی فوم  شده، سخت و انعطاف پذیر را برای ساخت پانل های Paradec S-500 ترکیب کرده است و در محیطی استفاده می شود که با توجه به مقررات بهداشتی و غذایی سختگیرانه کنترل می شود.

 

 رئیس بخش تجاری  vidua La   اظهار داشت که ما یک درزگیر غیر قابل نفوذ در برابر هوا، بدون سیلیکون و انعطاف پذیر توسعه دادیم در نتیجه سطحی که استفاده می شود، می تواند در تماس با مواد غذایی به طور ایمن قرار گیرد زیرا به گونه ای اصلاح شده که از رشد باکتری ها جلوگیری می شود.

 

پروفیل pvc سخت با 500 میلیمتر عرض با یک لایه دیگر از pvc سخت و یک درزبند باکتریواستاتیک ساخته شده از pvc انعطاف پذیر کو اکسترود شده است. این درزبند دو پانل را بدون استفاده از سیلیکون به عنوان یک عامل درزگیر به هم وصل می کند و مونتاژ آن را سریعتر و آسانتر می سازد.

 

 به گفته کاتالا  رئیس بخش تجاری ، «ما فرایند اکستروژن را برای ایجاد منطقه تماس مناسب بین پروفیل ها به منظور ایجاد یک پیوند هوابندی شده تنظیم کردیم.» این محصول در سال2016 فینالسیت جایزه Inovyn بود. Paradec S-500در طیف گسترده ای استفاده می شود که پردازش مواد غذایی، آشپزخانه های صنعتی، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، سردخانه ها، نانوایی ها را شامل می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد