ارسال پاسخ

۲۲ شهریور ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1121

pvc-asso.ir

دومین جشن امین الضرب برگزار می شود+ فرم ثبت نام

دومین جشن امین الضرب از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و در راستای تکریم جایگاه کارآفرینی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از کارآفرینان کشور دعوت کرده است تا با ثبت نام و تکمیل شاخص های ارائه شده، در داوری این مراسم حضور داشته باشند.


بر اساس اعلام اتاق تهران، انتخاب برگزیدگان این جشن براساس معیارها و شاخص های علمی صورت می گیرد و به همین منظور تیم کارشناسی پس از صرف جلسات متوالی و مطالعه الگوهای بین المللی، اقدام به استخراج شاخص های خاص کرده است و کارآفرینان براساس این شاخص ها ارزیابی می شوند. در نهایت نیز هیئت داوری متشکل از صاحب نظران حوزه اقتصادی و خبرگان بخش خصوصی به بحث و بررسی و تبادل نظر برای انتخاب نفرات برتر می پردازند.

 

اولین دوره جشن امین الضرب، سال گذشته به مناسبت 133 سالگی اتاق بازرگانی تهران با حضور گسترده کارآفرینان کشور برگزار شد. در این جشن از سه کارآفرین برتر با اهدای تندیس امین الضرب و 6 کارآفرین دیگر با اهدای نشان امین الضرب تقدیر شد.


 همچنین در اولین دوره این جشن گروهی از پیشکسوتان عرصه اقتصاد هم مورد قدردانی قرار گرفتند. 


محمدحسن امین الضرب و فرزند او محمدحسین امین الضرب موسسان مجلس، وکلای تجار و اتاق بازرگانی در ایران به شمار می آیند. این خانواده نقش غیرقابل انکاری در توسعه فرهنگ کارآفرینی و تشکل گرایی در کشور داشته اند. به همین جهت اتاق تهران، ضمن گرامیداشت یاد آنها، این مراسم، تندیس، لوح و نشان های جشن را به نام آنها ثبت کرده است.


علاقمندان برای شرکت در این جشن و تکمیل فرم ثبت نام می توانند اینجا را کلیک کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد