ارسال پاسخ

۱۲ شهریور ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1107

pvc-asso.ir

فراخوان اعطای گواهینامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان + شرایط و لینک ثبت نام

هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان 9 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، در این همایش، بنگاه های اقتصادی برتر در حوزه رعایت حقوق مصرف کنندگان معرفی و تقدیر می شوند. متقاضیان برای حضور در این همایش لازم است  با مراجعه به آدرس اینترنتی (اینجا را کلیک کنید) حداکثر تا 30 مهرماه سال جاری به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.  


برای دریافت گواهینامه و تندیس نیاز به داشتن شرایط عمومی از قبیل داشتن نشان تجاری مستقل، داشتن پروانه بهره برداری و مجوزهای بهداشتی و پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران، نداشتن حکم محکومیت قطعی در شعب تعزیرات و یا سایر مراجع ذیصلاح و نداشتن پرونده تخلفاتی مفتوح در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی سال ممیزی و سال قبل از آن است.


برای اعطای گواهینامه ملی لازم است بنگاه های اقتصادی شامل شرایط اختصاصی: کسب امتیاز شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، کسب امتیاز مربوط به رضایت مندی مشتریان (دارا بودن حداقل 70 درصد رضایت مندی مشتری)، کسب امتیاز شاخص های مربوط به کیفیت کالا و خدمات، کسب امتیاز مربوط به رعایت قیمت ها، کسب امتیاز مربوط به توزیع و خدمات پس از فروش، داشتن گستره فعالیت در 10 یا بیش از 10 استان، تولید بر مبنای حداقل 70 درصد ظرفیت اسمی باشند.


همچنین برای اعطای تندیس ملی که در سه رده طلایی، نقره ای و برنزی به شرکت های تولیدی و خدماتی برتر اعطا می شود،  این شرایط اختصاصی نیاز است:
کسب امتیاز شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در 2 سال متولی یا 3 سال غیرمتوالی (سال جاری محاسبه نمی شود)، کسب حداقل 90 امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه، رضایت مندی مشتری 90 درصد و بالاتر، وجود گستره توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی واحد متقاضی در حداقل 20 استان کشور، تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان با توجه به امتیاز کسب شده از شاخص های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی شرکت های متقاضی.


در صورتی که گستره فعالیت، در سطح ملی نباشد، شرکت های متقاضی می توانند در سطح استانی جهت دریافت گواهینامه به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد