ارسال پاسخ

۱ شهریور ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1085

pvc-asso.ir

«روز ایران در تیرانا» با حضور هیئت تجاری ایران برگزار می شود

برای نخستین بار با هماهنگی های سفارت جمهوری اسلامی ایران در تیرانا و کنفدراسیون صنایع آلبانی  روز دوشنبه 6 آذرماه 96  در هتل بین المللی یا شرایتون تیرانا برگزار می شود. 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق بازرگانی ایران، این برنامه شامل برگزاری کنفرانس و نمایشگاه است که از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تیرانا، کنفدراسیون صنایع آلبانی و اتاق بازرگانی ایران تدارک دیده شده است.


در  اکسپوفوروم «روز ایران در تیرانا» که در زمینه های پتروشیمی و نانوتکنولوژی ، LPG و نفت خام، بانک، گردشگری، تکنولوژی های هوشمند و خلاق،  کشاورزی، دارو، تجهیزات تولید انرژی و سایر موارد درخواستی برگزار می شود، شرکت کنندگانی از کشورهای آلبانی، کوزوو، مونته نگرو، مقدونیه ، ایتالیا و برخی کشورهای دیگر حضور دارند.


شرکت کنندگان دولتی این رویداد عبارتند از: شرکت کنندگان دولتی آلبانی، وزارت امور خارجه، وزارت توسعه اقتصاد، توریسم ، تجارت وکارآفرینی، وزارت حمل و نقل و زیرساختار آلبانی، وزارت ابداعات و ادارات عمومی، وزارت کشاورزی، توسعه روستایی و آب، وزارت توسعه شهری، وزارت انرژی و صنایع آلبانی و شهرداری تیرانا.


همچنین بر اساس این گزارش رویداد مزبور شامل بخش های مختلفی است که می توان به مواردی مانند: پتروشیمی و نانوتکنولوژی ، LPG  و نفت خام،کشاورزی و ... اشاره کرد.


علاقه مندان به مشارکت در اکسپوفوروم ایران و آلبانی می توانند با شماره تلفن  ۸۵۷۳۲۳۶۸  تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد