ارسال پاسخ

يكشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n104

pvc-asso.ir

اجرا و اتمام ٥٥٠ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی فاضلاب در تهران

برای جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب پایتخت در سال گذشته، اجرای ٥٥٠ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، علیرضا نوذری‌پور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان این‌ که شبکه فاضلاب تهران در خاورمیانه نظیر ندارد گفت: این طرح علاوه بر ارتقای شاخص‌های محیط زیستی، مقدار زیادی پساب بازچرخانی ‌شده را در اختیار کشاورزی جنوب تهران قرار می‌دهد.

او افزود: اجرای طرح فاضلاب تهران فواید بسیاری از قبیل تأمین آب سالم و عاری از آلودگی‌های میکروبی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی در اطراف تهران، توسعه فضای سبز شهری به‌ویژه در جنوب شهر و تأمین منابع آبی جنگل‌های تهران، ممانعت از حفر چاه‌های جذبی دفع فاضلاب و مهار سرریز فاضلاب از شمال به جنوب شهر دارد.

نوذری‌پور با بیان این‌که برای جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب پایتخت در سال گذشته اجرای ٥٥٠ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی به پایان رسید، گفت: پیشرفت کلی طرح فاضلاب تهران تاکنون ٥٥ درصد است.

وی افزود: در سال گذشته با نصب بیش از ٥٦ هزار انشعاب فاضلاب میزان انشعاب‌های نصب‌شده از ابتدای طرح تاکنون به رقم ٥٢٧ هزار و ٥٧٨ رشته رسیده است که با این حساب بیش از نیمی از جمعیت شهر تهران زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار گرفته‌اند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد