ارسال پاسخ

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n102

pvc-asso.ir

مرکز آمار ایران تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده صنعت را اعلام کرد + شاخص محصولات پلاستیکی

مرکز آمار ایران، امروز 28 آذر ماه، تغییرات شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در ۲۲ بخش را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، به نقل از مرکز آمار ایران، این مرکز نتایج شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در سال ۱۳۹۳ را اعلام کرد. 

بر اساس این گزارش شاخص قيمت توليدكننده بخش صنعت در سال ۱۳۹۳ با ۱۶.۱ درصد افزايش نسبت به سال ۱۳۹۲، به عدد ۱۹۲.۰ رسيد در حالي كه اين شاخص در سال ۱۳۹۲ عدد ۱۶۵.۴ بوده و نسبت به سال ۱۳۹۱ به میزان ۲۸.۳ درصد افزايش يافته بود. شاخص مذكور به جز فصل زمستان در ساير فصل هاي سال مورد بررسي (۱۳۹۳) روند افزايشي داشته است. اين شاخص در فصل بهار با ۱۴.۳ درصد بيشترين افزايش را نسبت به فصل قبل داشته است.

 

 
همچنین در بخش توليد محصولات لاستيكي و پلاستيكي، شاخص قيمت توليدكننده بخش "توليد محصولات لاستيكي و پلاستيكي" در سال 1393 با  8/12 درصد افزايش نسبت به سال قبل و رسيدن به عدد 242/ 4، رتبه هفتم تاثيرگذاري را در افزايش شاخص كل داشته است.

بخشی از این گزارش به صنايع محصولات شيميايي اختصاص دارد. در این قسمت  شاخص قيمت توليدكننده بخش "صنايع محصولات شيميايي" در سال ۱۳۹۳ با ۵.۸ درصد افزايش نسبت به سال قبل و رسيدن به عدد ۲۱۵.۱، رتبه پنجم تأثيرگذاري را در افزايش شاخص كل داشته است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد