ارسال پاسخ

۳۰ دى ۱۳۹۵
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n622

غرفه گذاران تهران پلاست، متاثر از آتش سوزی پلاسکو / اهمیت پلاسکو برای صنعت پلاستیک 

کمی پیش از افتتاح نمایشگاه تهران پلاست، اخبار آتش سوزی ساختمان پلاسکو منتشر شد و پس از قیچی شدن روبان، فرو ریختن ساختمان پلاسکو همه را متاثر کرد. 

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، امروز 30 دی ماه اولین نمایشگاه تهران پلاست کار خود را آغاز کرد؛ اما بیش از آن که سخن از این رویداد مطرح باشد، موضوع ناگوار آتش سوزی ساختمان پلاسکو، در میان بود.

 

اولین نمایشگاه تهران پلاست پس از ماه ها رایزنی و برگزاری جلسه های شورای سیاست گذاری با حضور تشکل های بخش خصوصی، آغاز به کار کرد تا غرفه گذاران به ارائه و معرفی محصولات و نوآوری های خود بپردازند.

 

این که ساختمان پلاسکو برای فعالان صنعت پلاستیک تنها یک بنا نیست، بلکه بخشی از تاریخ این صنعت است جای خود دارد، اما موضوع جان باختن تعدادی از هموطنان جانکاه بود بسیار.


ساختمان پلاسکو توسط حبیب‌الله القانیان مالک شرکت پلاسکو، بزرگترین کارخانجات صنایع پلاستیک سازی ایران، ساخته‌ شد. از این ساختمان به‌عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران یاد می ‌شد. (ویکی پیدیا)


نمایشگاه اولین روز خود را با این خاطره تلخ سپری کرد، به رسم همه نمایشگاه ها روز نخست، چندان از حضور بازدیدکنندگان خبری نیست؛ تهران پلاست نیز امروز چنین بود. غرفه گذران اما امیدوارند به روزی های آینده.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد