ارسال پاسخ

۱۲ خرداد ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2809

pvc-asso.ir

خلاصه ای از گزارش تحلیل بازار لوله های  PVC براساس نوع ، افزودنی ها و کاربردها از سال 2016 تا 2022

بازار جهانی لوله های  PVC، 54.246 میلیون دلار در سال 2015 ارزش گذاری شده است و پیش بینی می شود که  با یک رشد مرکب سالانه (GAGR) 6.7% به 85.565 میلیون دلار در سال 2022 برسد.

به گزارش ترجمه واحد کارشناسی انجمن لوله و اتصالات لوله و اتصالات پی وی سی، پلی وینیل کلراید (PVC) سومین پلیمر پرفروش بعد از پلی اتیلن و پلی پروپیلن است. این ماده مزیت بیشتری نسبت به سایر مواد به دلیل مقاومت شیمیایی بالا، دوام، هزینه پایین و بازیافت پذیری دارد. بنابراین می تواند در کاربردهای مختلف جایگزین چوب، فلز، بتن و رس شود.

 

کاربرد اصلی رزین  PVC سیستم های لوله کشی هستند. لوله های  PVC با روش اکستروژن در سایزهای مختلف به صورت دیواره جامد یا هسته فومی تولید می شوند. این لوله ها مقاوم در برابر خوردگی ، مقرون به صرفه ، مقاوم در برابر شعله  با نصب و حمل آسان و کارکرد طولانی مدت هستند.

 

لوله های  PVC در فاضلاب ها، شبکه های آبرسانی، آبیاری، مجراهای سیم وکابل و انواع تاسیسات صنعتی کاربرد دارند. این گزارش به بازارهای جهانی لوله های  PVC بر حسب نوع متمرکز است که شامل لوله های PVC کلرینه شده، نرم شده و سخت است. علاوه بر این، وضعیت انواع مختلفی از مواد را که در بازار لوله های PVC استفاده می شود مانند رزین  PVC، استابلایزرها، نرم کننده ها ، روان کننده ها و رنگدانه ها را تجزیه و تحلیل می کند. این گزارش همچنین به کاربرد لوله های  PVC در صنایع مختلف  از جمله آبیاری، آبرسانی، فاضلاب و لوله کشی، نفت و گاز و سایر موارد می پردازد.

 

رشد سرمایه گذاری به سمت تحقیق و توسعه در مورد خواص فیزیکی این لوله ها ، افزایش تقاضا برای لوله های  PVC را در کاربردهای مختلف بین مصرف کنندگان نهایی در پی داشته است. لوله های  PVC  معمولا در بخش ساخت و ساز برای سیستم های فاضلابی و زهکشی ساختمان و آبرسانی استفاده می شوند. در حال حاضر فاضلاب و زهکشی و آبرسانی مهمترین کاربرد لوله های  PVC است. همچنین به دلیل خواص فیزیکی عالی، انتظار می رود که تقاضا برای لوله های  PVC در همه مناطق شاهد رشد چشمگیر باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد