ارسال پاسخ

۵ آذر ۱۳۹۷
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1963

pvc-asso.ir

روبرو شدن با چالش ساخت و ساز سبز

لوله های PVC مطابق با استاندارد ANSI/NSF 61 و دیگر استاندارد های مرتبط با سلامت برای بیش از 35 سال استفاده، تست شده اند؛ در حالی که معیارهای ایمنی برای همتایان...

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: ساخت سبز به اهمیت رشد و روبرو شدن با الزامات پایداری در ساخت مصالح ساختمانی اشاره داد در حالی که همزمان تاثیر بر منابع طبیعی هم در ساخت و ساز و هم در نگهداری طولانی مدت و چرخه عمر یک ساختمان تجاری و یا مسکونی را محدود می کند.

 

لوله و اتصالات  PVC برخی از ویژگی های ساختمان سازی سبز را ارائه می دهند. لوله و اتصالات  PVC اگر به درستی نصب شده باشند، دارای طول عمر مفید ویژه ای هستند. بسیاری از سیستم هایی که 30 سال و یا پیش تر از این نصب شده اند خدمات مداوم قابل اعتماد بدون نیاز به تعمیر را ارائه داده اند. لوله های مسی و فولادی به دلیل خورندگی آب و سایر سیالاتی که از درون آنها عبور می کند و یا شرایط تهاجمی خاکی که در آن نصب شده اند دچار آسیب های جبران ناپذیری شدند، اما سامانه لوله گذاری  PVC بدون تعمیر و آسیب عمل کرده اند.

 

 PVC از آب آشامیدنی محافظت می کند و اجازه ورود آلاینده های خارجی را نمی دهد و با مواد شیمیایی اطراف آن واکنش نمی دهد. در حقیقت  PVC انتخابی برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی است.

 

چسپ حلالی  و استفاده از آن به دقت مطالعه شده است و راهنمای استفاده از آن  در استاندارد ASTM D 2564  و ASTM F 656 ثبت شده است. نگرانی در مورد استفاده چسپ حلال به آسانی با تخلیه مناسب و حفاظت از تماس با پوست حل شده است.

 

چرخه عمر طولانی مدت  PVC بدین معنی است که بیشتر  PVC های نصب شده هنوز در حال استفاده هستند و در تحویل آب و دفع فاضلاب ها به درستی عمل می کنند. بنابراین مسئله مدیریت ضایعات مواد  PVC به حداقل می رسد. با این حال حتی ضایعات  PVC قابل بازیافت هستند. براساس نتایج موسسه وینیل، تقاضا برای وینیل بازیافتی بیش از عرضه است.

 

در فرایند تولید محصولات  PVCضایعات وجود ندارد مواد باقیمانده برای تولید مجددا استفاده می شود.

 

لوله های  PVC مطابق با  استاندارد ANSI/NSF 61 و دیگر استاندارد های مرتبط با سلامت برای بیش از 35 سال استفاده، تست شده اند؛ در حالی که معیارهای ایمنی برای همتایان فلزی همواره مورد چالش بوده است.

 

منبع: Plastic Pipe and Fittings Association (PPFA) 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
محمد تقی عیاثی سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷
بعد از انتخاب راه های غلط برای سرکوب لوله و اتصالات پی وی سی انتشار این نو ع متون موجب خنثی شدن هجمه زهر آگین تبلیغات غلط میشود ارسال پاسخ