ارسال پاسخ

۱۷ بهمن ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1376

pvc-asso.ir

تمدید مهلت استفاده از تسهیلات برای خرید ماشین آلات تولید انواع لوله

امیرعباس جهادی از تمدید مهلت زمانی برای استفاده از تسهیلات 13 و 18 درصدی خرید قالب و ماشین آلات به تولیدکنندگان انواع لوله خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، جهادی مدیر کنسرسیوم تخصصی قالب سازی ،ماشین سازی و ذوب فلزات مشهد در گفت و گو با خبرنگار انجمن گفت: پس از درخواست متقاضیان برای استفاده از تسهیلات، طرح توسعه واحد مزبور به بانک معرفی شده و آنها موظف به پرداخت هزینه تسهیلات هستند.


ارائه این تسهیلات بر اساس توافق صورت گرفته بین کنسرسیوم تخصصی و فوق تخصصی قالب سازی، ماشین سازی و ذوب فلزات مشهد با سازمان صنعت و معدن و تجارت استان خراسان رضوی صورت می پذیرد.


جهادی  گفت: پس از درخواست متقاضیان، موضوع در یک جلسه با حضور فرد متقاضی تشکیل و پس از تایید طرح به بانک معرفی می شود.


این مقام مسئول اظهار داشت: تولیدکنندگان اتصالات که مایل به راندازی خط تولید لوله هستند و یا بالعکس و همچنین درصدد هسستند تا ماشین آلات فرسوده خود را تعویض و به روز رسانی کنند می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.


لازم به ذکر است که سقف این تسهیلات نامحدود است.


بر این اساس تولیدکنندگان لوله و اتصالات PE، PP، PVC برای ساخت قالب های خود به منظور طرح توسعه و همچنین اشخاصی که نیاز مبرم به خرید ماشین آلات جدید و به روز دارند، تسهیلات به صورت فوری در قالب وام 13 و 18 درصد پس از تایید کنسرسیوم با مهلت پرداخت 5 ساله اعطا می شود.

 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 05138114278 تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد