ارسال پاسخ

۲۵ تير ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1008

pvc-asso.ir

برگزاری مجمع عمومی شرکت تعاونی پی وی سی ایرانیان / موسسه حسابرسی اصول اندیشه به عنوان بازرس قانونی انتخاب شد

مجمع عمومی سالیانه عملکرد سال 1395 شرکت تعاونی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی ایرانیان صبح امروز 25 تیر 1396 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مجمع عمومی سالیانه عملکرد سال 1395 شرکت تعاونی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی ایرانیان در سالن دانشگاه الزهرا با حضور اعضا آغاز به کار کرد.


 بر اساس این گزارش در این مجمع انتخابات برای تعیین بازرس قانونی شرکت تعاونی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی ایرانیان برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

 

مجموع آراء 56 رای


1- موسسه حسابرسی اصول اندیشه (حسابداران رسمی) 46 رای


2- محمد علیپور 10 رای

مجمع با انتخاب هیئت رئیسه به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. هیئت رئیسه عبارت بودند از: علی صالحی علاء، محمدتقی غیاثی، بیژن امینی، غلامرضا نورآبادی و محمدحسن خرازی.

 

ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره و صورت های مالی

ارائه گزارش عملکرد سال 1395 هیئت مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام بخش دیگری از برنامه مجمع بود. در مقدمه این گزارش آمده است: «اطلاعات این گزارش هماهنگ با واقعیت های موجود بوده و اثرات آن در آینده تا حدی که در موقعیت فعلی می توان پیش بینی نمود، به نحو درست و کافی در این گزارش ارائه گردیده و هیچ موضوعی که عدم آگاهی از آن موجب گمراهی استفاده کنندگان می شود، از گزارش حذف نگردیده و به تایید هیئت مدیره رسیده است.»

شرکت تعاونی در 30 مهر 1390 با نام شرکت تعاونی تامین نیاز انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات به ثبت رسیده است و در 27 آذر همان سال به نام شرکت تعاونی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی ایرانیان تغییر نام داد.

در گزارش عملکرد هیئت مدیره از سال 1395 به عنوان سالی سخت برای واحدهای تولیدی و همچنین شرکت تعاونی یاد شده است. این گزارش دلایل شرایط سخت سال 95 را مواردی مانند؛ تحریم ها و سیاست های اقتصادی ذکر شده دولت جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها و رکود و تورم بالا، رکود در بخش مسکن و... عنوان کرده است که این شرایط در نهایت به پایین آمدن سطح تولید کارخانجات صنایع مختلف منجر شده است.

گزارش عملکرد شرکت تعاونی پی وی سی ایرانیان در خصوص فعالیت های سال 95 این تعاونی به مواردی مانند؛ توسعه زیرساخت های شرکت تعاونی، جذب اعضای  جدید، خرید مواد اولیه مورد نیاز اعضا از 20 شرکت پتروشیمی و کسب رتبه اول خرید پی وی سی در بورس کالا، دریافت نازلترین کارمزد در کل تعاونی های کشور، خرید با بهترین قیمت و زیر قیمت میانگین بورس، رفع مشکل اعضا جهت ثبت نام در سایت بهین یاب و... اشاره کرده است.

گزارش عملکرد و صورت های مالی به تصویب اعضای حاضر در مجمع رسید.

 

نقش تشکل ها در سرنوشت صنایع


عباسعلی متوسلیان از اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی پی وی سی ایرانیان در سخنان کوتاهی اظهار داشت: به مدت دو سال شرکت پتروشیمی آبادن از مدار خارج شده بود و در حال حاضر به تازگی فعالیت آن از سر گرفته شده و تعاونی هم با آن همکاری دارد. از این روی چون همواره مشکلاتی برای پتروشیمی ها به وجود می آید، بنابراین همکاری با همه آنها امری ضروری است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقشش تشکل ها اشاره کرد و گفت: نقش تشکل ها در سرنوشت صنایع بسیار مهم است. انجمن پی وی سی یکی از ارکان مهم انجمن ملی صنایع پلاستیک کشور است. ما با قدرت نشات گرفته از انجمن ملی توانسته ایم به عنوان نماینده اتاق بازرگانی ایران در شورای ملی رقابت حضور یابیم. 

متوسلیان در همین ارتباط توضیح داد: یکی از وظایف شورای ملی رقابت این است که هر تحرک ضد رقابتنی را کنترل می کند. اعضای این شورا نیز متشکل است از؛ وزارت نفت، دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی، انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران به نمایندگی از اتاق بازرگانی ایران، تعاونی سرسرای به عنوان نماینده اتاق تعاون و خود شورای ملی رقابت.

رئیس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی گفت: در شورای ملی رقابت، قاضی حضور دارد و و بلافاصله با حضور اعضایی که صاحب رای هستند می توان در صورت مشاهده و اثبات تخلف،  پتروشیمی را محکوم کرد.

متوسلیان شرایط آرامش نسبی به وجود آمده در بخش عر    ضه که پس از از گذشت 34 تا 35 سال حاصل شده است را ناشی از فعالیت و صرف انرژی توسط بخش خصوصی ذکر کرد.

وی در همین ارتباط توضیح داد: ما از بهمن ماه سال گذشته، میزان عرضه ها در 3 سال گذشته و میانگین مصرفی که در هر صنعت وجود داشت را برای 80 گرید استخراج و آن را به عنوان کف عرضه مشخص کردیم. این موضوع نیز از اول فروردین ماه هم جاری شد.

متوسلیان گفت: با بررسی و استخراج 80 گرید که به کمک مشاوران انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران انجام می شود، مواردی را که به سقف رسیده است را در جلسه های شورای ملی رقابت که هر شنبه برگزار می شود مطرح کرده  و موارد مورد بررسی قرار گرفته و کنترل می شود.


متوسلیان ضمن دعوت از اعضا برای حضور در جلسه های هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی و ذکر موارد ضروری در این جلسه ها، از همه اعضا برای همکاری و تلاش در جهت اعتلای صنعت قدردانی کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی پی وی سی ایرانیان در پایان به اهمیت رتبه بندی و پافشاری تعدادی از اعضا برای تسریع در این کار اشاره کرد. 

 

اقدامات انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در خصوص کیفیت پی وی سی

فرزانه خرمیان دبیر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی نیز در سخنان کوتاهی به بخشی از اقدامات انجمن در خصوص کیفیت اشاره کرد و گفت: انجمن در این زمینه و در موارد مختلف اقدامات موثر و اعتراضاتی را منعکس کرده است. به طور مثال در نامه ای به شورای ملی رقابت که رونوشت آن به بیش از 10 مرکز دیگر ارسال شد به این مسئله انتقاد شده است.

وی توضیح داد:  مبنای ما در کیفیت مقایسات جهانی و پی وی سی هایی است که در سطح جهانی توزیع می شود. در حال حاضر پی وی سی ها و دیتاشیت های آنها که عرضه می شود، دارای اشکال بوده و گزارش آزمون آنها کامل نیست؛ بنابراین قابلیت ردیابی را برای تولیدکننده ندارند . انجمن در چنین مواردی و در مقاطع مختلف اعتراضات و اقداماتی انجام داده است که گزارش آن در رسانه ها انتشار یافته است. 

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط